Všeobecné obchodné podmienky
OBCHODNÉ MENO A ADRESA
Grand Detailing
Adresa: xxxxxxx xx, xxx xx, SLOVENSKO
E-mail: otazky@granddetailing.sk
Mobil: +421 xxx xx xx xx
Článok 1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 Tieto VOP sa vzťahujú na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi poskytovateľom a objednávateľom uzatvorením dohody (ďalej len „zmluva“) a tvoria súčasť každej zmluvy uzatvorenej medzi zmluvnými stranami. Objednávateľom môžu byť tak fyzické osoby ako aj právnické osoby.
1.2 Objednáva sa na služby odoslaním e-mailu, osobne alebo telefonicky. Vygeneruje sa „Objednávka“ spolu s potvrdením oboznámenia sa s týmito VOP (ďalej len „objednávka“), objednávateľ pristupuje k týmto VOP poskytovateľa, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť každej zmluvy a sú stále prístupné na webovej stránke poskytovateľa.
1.3 Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní zmluvy, súčasťou ktorej sú tieto VOP nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
1.4 Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
1.5 Objednávateľom je každá osoba (fyzická alebo právnická), ktorá vyplnila a odoslala objednávku e-mailom, osobne alebo telefonicky a obdržala emailové oznámenie o prijatí objednávky a uhradila dohodnutú cenu.
1.6 Objednávkou sa rozumie objednávateľom vyplnený a odoslaný e-mail alebo hovor či osobná objednávka.
Na základe objednávky sa zákazníkovi vystaví zálohová faktúra. Pre urýchlenie procesu objednávky je vhodné poslať print screen s informáciou o uhradení zálohy.
Článok 2. OBJEDNÁVKA PRODUKTU - UZATVORENIE ZMLUVY
2.1 Objednanie služieb je možné cez e-mail, telefonický hovor alebo osobne.
2.2 Elektronická objednávka služieb cez e-mail, telefón alebo osobne a následná úhrada ceny v zmysle zaslanej zálohovej faktúry je návrhom na uzavretie zmluvy zo strany objednávateľa. Cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet poskytovateľa alebo v hotovosti.
2.3 K akceptácii objednávky služieb zo strany poskytovateľa, a teda k uzatvoreniu zmluvy dochádza na základe písomného potvrdenia (elektronicky) prijatia objednávky a potvrdenia o pripísaní ceny na účet poskytovateľa, pričom poskytovateľ zároveň informuje objednávateľa, že produkt bol zaplatený. V prípade osobného stretnutia sa tak považuje odovzdanie zálohy za službu.
2.4 Pri každej objednávke je objednávateľ povinný zaplatiť poskytovateľovi zálohu 50% vždy vopred prevodom alebo hotovosťou, v opačnom prípade nedôjde k uzatvoreniu zmluvy.
Článok 3. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1 Cena služieb objednávaných prostredníctvom portálu (ďalej len „cena“) je následne určená vždy špeciálne pre každého jedného zákazníka.
3.2 Cenové ponuky sú nezáväzné a platné 3 mesiace od dátumu vyhotovenia. Cena vygenerovaná v prípade konkrétnej objednávky sa po jej úhrade môže zmeniť ak vzniknú dodatočné náklady pri vykonávaní služby. Predtým bude klientovi oznámené o ktorý výkon sa konkrétne jedná.
3.3 Základným platidlom je mena euro. V súčasnosti prijímame platby bankovým prevodom alebo v hotovosti.
Všetky ceny sa určujú podľa veľkosti auta - S, M, L, XL. Ceny uvedené v cenníku začínajú veľkosťou auto S.
S - Audi A1, A2, VW Polo, Ford Fiesta, Škoda Fabia, BMW rada 1, Hyundai i20, Toyota Yaris, Peugeot 208, Fiat 500 ...
M - Mercedes-Benz C, Škoda Octavia, VW Passat, Ford Focus kombi, Citroen C5, BMW rada 3, 5, X3, Audi A3, A6, Volvo xc40, V40 ...
L - Mercedes-Benz E, GLE, SUV autá, MBW rada 7, Škoda SuperB, Range Rover Sport, Lexus fx450h, Volvo S90 ...
XL - Range Rover Discovery, Audi A8, Q7, Q8, Mercedes-Benz S, G, GLS, Porsche Cayenne, Bentley, RR, BMW Series 7, 7L, X6, X7, iX, Volvo V90, XC90
Článok 4. ZMLUVNÉ PODMIENKY
4.1 Poskytovateľ si vyhradzuje právo presunúť dátum začatia konania služby v situácii a z dôvodov, ktoré nemôže ovplyvniť (napr. zásah vyššej moci, prerušenie dodávky elektrickej energie do priestorov, náhla a neočakávaná práceneschopnosť). Poskytovateľ je povinný bezodkladne po tom, čo sa o takejto vzniknutej situácii dozvedel, oboznámiť objednávateľa, resp. všetkých zainteresovaných a navrhnúť a dohodnúť náhradný termín konania.
Poskytovateľ môže objednávateľovi ponúknuť za predpokladu jeho záujmu, po vzájomnej dohode podľa uzavretej zmluvy náhradný termín. V prípade, že objednávateľ nemá záujem, poskytovateľ mu ponúkne iné, náhradné termíny vykonania služby. V prípade, že by záujemcovi nevyhovoval žiaden z navrhnutých termínov, poskytovateľ mu vráti zaplatenú čiastku.
4.2 Podmienky zrušenia účasti zo strany objednávateľa:
Každý záujemca o službu, ktorý chce zrušiť svoju rezerváciu, musí o tom informovať GRAND DETAILING. Zrušenie objednaných služieb je striktne možné len pred začiatkom vykonávania prác.
Storno poplatky budú účtované nasledovne:
: zrušenie do 24 hodín pred dohodnutým termínom: kompenzácia 75% z celkovej dohodnutej ceny. (vystavenie dodatočnej faktúry)
: zrušenie do 48 hodín pred dohodnutým termínom: kompenzácia 50% z dohodnutej celkovej ceny.
: zrušenie do 72 hodín pred dohodnutým termínom: kompenzácia 25% z celkovej dohodnutej ceny. (vrátenie 50% zo zálohy)
Poplatky za služby budú plne vrátené, ak službu zruší GRAND DETAILING. Potom už nie je možné vzniesť žiadny ďalší nárok.
4.3 Zabezpečenie miesta:
Miesto na rozvrhu je zabezpečené až po úhrade ceny uvedenej v zálohovej faktúre. V prípade, že poplatok nebude uhradený do dátumu splatnosti, poskytovateľ môže ponúknuť miesto ďalšiemu záujemcovi.
Článok 5. PREBERANIA VOZIDLA
Pri preberaní vášho vozidla s vami vyplníme preberací protokol. Neoddeliteľnou súčasťou preberania vozidla je jeho obhliadka. Preberací protokol bude obsahovať minimálne - veľkosť vozidla, dátum, základné informácie o majiteľovi, základné informácie o vozidle, objednanú službu / služby, viditeľné poškodenia interiéru vozidla, viditeľné poškodenia exteriéru vozidla, vami doplnené informácie o stave vozidla a podpis.
Ak sa počas detailingu nájdu dodatočné poškodenia, ktorých ošetrenie nie je súčasťou objednanej služby, budeme vás kontaktovať. Grand Detailing nie je v žiadnom prípade zodpovedný za skryté alebo viditeľné poškodenia exteriéru či interiéru vozidla, ktoré nie sú súčasťou preberacieho protokolu, či iné vady, o ktorých ste vedeli či nevedeli.
Článok 6. REKLAMÁCIA
Pri vyzdvihnutí vozidla vám bude auto prezentované a máte možnosť si auto počas prezentovania prezrieť. V prípade nezrovnalosti s výsledným prevedením služby a objednanou službou môže objednávateľ vzniesť námietky priamo na mieste v čase prevzatia vozidla. Objednávateľ ma právo poukázať na prípadne škody interiéru ci exteriéru vozidla. Objednávateľ ma právo poukázať na pripadne nedokonalosti v prevedení služby na interiéri či exteriéri vozidla. Poskytovateľ sa zaväzuje tieto odstrániť na mieste alebo po dohode v náhradnom termíne. Podnety, sťažnosti, reklamácie objednávateľa po uplynutí tejto doby poskytovateľ nebude akceptovať v žiadnom rozsahu. Objednávateľ berie na vedomie, že naše priestory sú monitorované bezpečnostnými kamerami. Grand Detailing nie je v žiadnom prípade zodpovedný za skryté, viditeľné alebo nezmienené poškodenia exteriéru či interiéru vozidla, ktoré nie sú súčasťou preberacieho protokolu.
Článok 7. ZÁRUKA
Po opustení vášho auta našich priestorov sa na služby zobrazené na tejto webovej stránke nevzťahuje žiadna záruka, výslovná ani predpokladaná, čí už vzniká zo zákona, spôsobu obchodovania, priebehu plnenia alebo inak. Vzhľadom na spôsob, akým sa vozidlá používajú a sú vystavené potenciálnemu poškodeniu, nemôžeme niesť zodpovednosť za chyby zistené po opustení našich priestorov. Z tohto dôvodu nemôžeme zaručiť, že ich príčinou sme my.
Pri aplikácii keramického povlaku môžete očakávať predpísanú životnosť výrobku. Výsledky a očakávaná životnosť však závisia od toho, ako a ako často vozidlo používate, ako dobre je vozidlo udržiavané a podobných faktoroch. Správna údržba s našimi odporúčanými produktmi sa vypláca a zaisťuje dlhotrvajúci výsledok. Zlá údržba však zanecháva stopy. Na stratu hydrofóbnosti sa nevzťahuje záruka. Strata hydrofóbnych vlastností je ovplyvnená vonkajšou kontamináciou a môže byť obnovená ošetrením v Grand Detailing alebo samotným zákazníkom správnym produktom.
Po aplikácii keramického povlaku nesmie prísť auto do kontaktu s vonkajšími prvkami minimálne 24 hodín. Grand Detailing nie je žiadnym spôsobom zodpovedný za nepriaznivé výsledky, ak nie je možné dodržať túto dobu odpočinku. Počas prvých 14 dní po inštalácii by ste sa mali vyhnúť treniu, kontaktu s vodou a chemikáliami. Po tejto lehote 14 dní môžete bez problémov auto prvýkrát umyť.
Článok 8. AUTORSKÉ PRÁVA
Celý obsah webovej stránky GARNDDETAILING.SK (fotografie, texty, obchodné názvy, logá a iné grafické prvky) je majetkom GRAND DETAILING. Autorské práva a iné zákony o duševnom vlastníctve chránia tieto materiály.
Reprodukcia alebo prenos materiálov, vcelku, čiastočne alebo akýmkoľvek spôsobom, nie je povolená bez predchádzajúceho písomného súhlasu držiteľa autorských práv.
Účastníci nesmú distribuovať žiadne kópie tretím stranám, či už v elektronickej forme alebo inak, za poplatok alebo inú protihodnotu bez predchádzajúceho písomného súhlasu držiteľa autorských práv k materiálom.
GRAND DETAILING má právo vytvárať fotomateriál aj video materiál vozidla a zaraďovať ho do svojho portfólia. Vyvolané snímky auta môžu byť použité na všetky účely GRAND DETAILING.
Článok 9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A SÚKROMIA
Predávajúci plne rešpektuje dôvernosť Vašich dát, ktoré vypĺňate do objednávky a poskytujete firme GRAND DETAILING. Dáta sú zabezpečené a chránené proti zneužitiu. Používame ich k realizácii celého obchodu, vrátane potrebných účtovných operácií, vystavenie daňových dokladov, identifikáciu Vašich bezhotovostných platieb a na komunikáciu s Vami, teda všetky zákaznícke administratívy a tiež na marketingové účely. Tieto dáta sú ukladané v databáze s prísnym zabezpečením proti zneužitiu.
***
Tieto VOP platia v znení v akom sú uverejnené na internetovej stránke poskytovateľa a boli schválené príslušným orgánom spoločnosti.
Vyhradzujeme si právo kedykoľvek vykonať zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Znenie VOP je účinné od 20.3.2023
